Workshop: Waarom je sales steeds moeilijker wordt (en wat je over het hoofd ziet)

11:55
40
Presentation
Zaal 21
Martijn de Otter Neurofactor
Milou van Hassel Blue Flamingooo

De inkooprevolutie is allang begonnen. Maar jouw salesstrategie? Die leeft nog in het jaar 0. Inkopers zijn slimmer dan ooit. Ze zoeken, vergelijken en nemen beslissingen zonder dat jij ook maar in beeld bent. Terwijl jij nog verkopers inzet als wandelende PowerPoints, heeft je klant allang bepaald wie ze willen hebben. En waarschijnlijk ben jij dat niet. Toch?

In deze sessie trekt Milou van Hassel de pleister er in één ruk af. Geen gladde verkooppraatjes, geen fluffy funnels. Ze laat je zien waarom jouw sales steeds moeilijker wordt en wat je compleet over het hoofd ziet. Samen met Martijn den Otter (neuroscientist & profiler) duiken ze in het brein van je klant. Martijn laat zien hoe klantgedrag wordt gestuurd door breinprocessen die je niet oplost met een beter script of een strakkere salespitch.

Wat Milou intuïtief ontdekte in haar werk, bevestigt Martijn met keiharde wetenschap: wie zijn klant écht begrijpt, wordt gekocht. Dit is geen marketinghype. Geen buzzwords. Dit is hoe de markt werkt. Na 45 minuten ga je naar huis met praktische, direct toepasbare inzichten om jouw salesstrategie te laten werken in het nu.

Koop tickets

Milou van Hassel

Milou van Hassel is expert in B2B-sales anno 2025. Waar veel bedrijven vasthouden aan verouderde salesmodellen, begrijpt zij dat inkopers slimmer en zelfredzamer zijn dan ooit. Als je nog moet ‘verkopen’, ben je al te laat.

Sinds 2011 staat Milou in de frontlinie van B2B-sales. Ze haalde miljoenen binnen via LinkedIn en bouwde in recordtijd een personal brand dat niet te negeren is. Geen pitches, geen trucjes – simpelweg omdat zij wordt gekocht, niet verkoopt. Al vier jaar runt ze haar bedrijf zonder één euro aan marketing, puur door haar filosofie in de praktijk te brengen: help je klanten om jóu te kopen.

In een wereld waar zoekmachines veranderen in antwoordmachines, zoeken kopers zelf, vergelijken en beslissen zonder ooit met een verkoper te spreken. Wil je als bedrijf relevant blijven? Dan moet je zichtbaar zijn waar de vraag ontstaat, niet waar de deal wordt gesloten.

Milou leert directie- en managementteams hoe ze autoriteit opbouwen zonder koude acquisitie of achterhaalde scripts. Op Emerce New Sales laat ze zien waarom jouw salesstrategie niet meer werkt – en wat je moet doen om wél gekocht te worden.

Martijn de Otter

Martijn is neurowetenschapper en profiler. Als geen ander weet hij hoe het brein van jouw klant werkt, en hoe je het kan beïnvloeden om voor jou te kiezen! Met 3 wereldprimeurs op zijn naam in het veld van neuro, brein en gedrag is hij een graag geziene gast op internationale events. Zijn werk is over heel de wereld te zien, onlangs nog bij de BBC.

Gelijktijdige Sessies