Sprekers

Dit zijn de sprekers van Emerce New Sales

Japke-d. Bouma
NRC

In deze lezing neemt Japke-d. Bouma je mee langs alle clichés over generaties, maar laat ze ook zien wat we daarmee moeten, wat generaties van elkaar kunnen leren, wat generaties met elkaar gemeen hebben, én wat de wetenschap over al die ‘verschillen’ tussen generaties te zeggen heeft.

Verschillende generaties op het werk – hoe gaan ze met elkaar om?
Anne Chardon
JDE Professional

In deze connect sessie ga je in gesprek over de uitdagingen die er binnen een grote organisatie zijn om sales tech te introduceren en hoe je laagdrempelig kan starten zonder grote IT-aanpassingen.

Connect: Hoe organiseer je sales tech binnen een corporate?
Saskia Kerkhof
Expert neuro-offertes

Waarom ziet die klant niet hoe briljant jullie voorstel is? Hoe kan het dat de concurrent met een minder goede propositie de deal dan wél krijgt? En het belangrijkste: Wat kun je doen (en laten) om de volgende keer de vloer aan te vegen met die concurrentie? Het antwoord op deze vragen is verrassend simpel. Maar zoals Cruijff al zei: 'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'. Deze workshop leert je slimmer, scherper en overtuigender offertes schrijven. Next level offertes, dus.

Workshop: Next level neuro-offertes
Malou Nellissen
Vertis Ops

Als keynote spreker deelt Malou Nellissen haar unieke inzichten over het blootleggen van wat droomklanten écht willen horen, het geven van de 'sleutel' aan salesteams in plaats van deuren in te trappen, het blootleggen van de pijplijn die er al lang ligt, maar nog niet wordt gezien en het benutten van de kracht van conversatie in een wereld van oppervlakkige e-mailcommunicatie.

Workshop: Founder van het eerste Secret Service Agency in Nederland
Danielle Navas-Brandt
Brandfabric

Wat de Big 5 onderwerpen zijn vertelt Danielle tijdens de talk. Maar één ding is zeker: als je deze vragen niet beantwoordt, doet je concurrent het wel.

Workshop: Assignment Selling: versnel sales met content, ChatGPT en video
Hanneke Vogels
Stryfes

Sales moet zich aanpassen en heeft volop kansen doordat tech helpt om het werk van de verkoper te versnellen. De belofte van AI is groot. Maar hoe verzilver je die kansen als salesleider? Hanneke geeft tijdens de keynote 'the future of sales is now' antwoord op de meest prangende vragen wat de nieuwe wereld van je vraagt.

The future of sales is now
Roxanne Kruysman
Infodation

In deze sessie leer je hoe je technologie optimaal inzet om sneller tot echte gesprekken met prospects te komen, zonder de valkuil van "meer salesmensen = meer omzet."

Connect: Zo min mogelijk salesmensen, hoe doe je dat? Van niets naar een werkend model
Marit Vervaart
FastMotion

In deze sessie laat Marit Vervaart zien hoe je AI inzet als jouw persoonlijke copywriter. Ze deelt haar concrete aanpak om je schrijfproces soms wel 5x sneller te maken.

Workshop: Zo laat je AI teksten schrijven die verkopen (en klinken als jij)
Mark de Bruijn
Tegen de stroom mee

In deze interactieve sessie ontdek je hoe je de juiste keuzes maakt en of Tender Tech voor jou een hot of not is.

Connect: Tender Tech - hot or not?
Milou van Hassel
Blue Flamingooo

Wat Milou intuïtief ontdekte in haar werk, bevestigt Martijn met keiharde wetenschap: wie zijn klant écht begrijpt, wordt gekocht. Dit is geen marketinghype. Geen buzzwords. Dit is hoe de markt werkt.

Workshop: Waarom je sales steeds moeilijker wordt (en wat je over het hoofd ziet)
Martijn de Otter
Neurofactor

Wat Milou intuïtief ontdekte in haar werk, bevestigt Martijn met keiharde wetenschap: wie zijn klant écht begrijpt, wordt gekocht. Dit is geen marketinghype. Geen buzzwords. Dit is hoe de markt werkt.

Workshop: Waarom je sales steeds moeilijker wordt (en wat je over het hoofd ziet)
Maya Noordam
Oppepper

New sales vraagt om new marketing. Want die kleurloze propositie, ChatGPT-posts, waardeloze SEO-blogs en eindeloze formuliertjes op de website? Die gaan jou echt niet de leads opleveren die je nodig hebt om te groeien.

Workshop: Next Gen lead generation
Stefan Smulders
Expandi.io

Stefan bespreekt samen met jou inzichten uit zijn recente benchmarkrapport. Ze analyseerden meer dan 70.000 LinkedIn-campagnes! Ontdek welke campagnes écht presteren, hoe je slim automatiseert zonder spammy te zijn, en wat goede percentages zijn voor connectieverzoeken en reacties.

Connect: LinkedIn outreach benchmarks: wat werkt nou écht in 2025?
Lewis Jansen
Sales Improvement Group

Aan de hand van een concreet voorbeeld laten we zien wat er gerealiseerd moet worden. AI-strategie: quick-wins en een integrale bedrijfsstrategie, gebruikmakend van al je huidige systemen in je organisatie.

Workshop: AI-strategie: quick-wins èn een integrale bedrijfsstrategie
Eelco Wiedijk
Sales Improvement Group

Heb je AI nodig in Sales om voorop te blijven lopen? Het voor de hand liggende antwoord is "ja". Maar er verandert continue heel veel in tech. Meer tools, meer mogelijkheden, maar wat te kiezen en wat is de impact voor de medewerkers.

Roundtable: AI in Sales. En de mens dan?
Maurice Smits
Sales Improvement Group

Aan de hand van een concreet voorbeeld laten we zien wat er gerealiseerd moet worden. AI-strategie: quick-wins en een integrale bedrijfsstrategie, gebruikmakend van al je huidige systemen in je organisatie.

Workshop: AI-strategie: quick-wins èn een integrale bedrijfsstrategie
Hendrika Willemse
Moderator

Tijdens Emerce New Sales is zij dagvoorzitter. En hoe vaak kom je een dagvoorzitter tegen die jouw vak echt snapt? Reken maar dat zij je mee gaat nemen op een reis door de toekomst van sales.

Moderator
Jan van Schuppen
Elioud

In deze Connect Sessie laat Jan aan de hand van concrete praktijkcases zien hoe AI-avatars de salespraktijk veranderen.

Connect: Avatars in Sales
Patrick Dalvinck
SEQUESTO

Terwijl de werkdruk steeds toeneemt en winkansen onder druk staan, worden sales leaders geconfronteerd met een fundamentele keuze rondom de inzet van AI: aanpassen of achteropraken. Daarom is het ons doel om een verhelderend beeld te schetsen van AI in het Bid Management domein.

Connect: AI in Bid Management: De vraag is niet “of?” maar "wat” en “hoe”!!
Paul van Staveren
Just Business

Terwijl de werkdruk steeds toeneemt en winkansen onder druk staan, worden sales leaders geconfronteerd met een fundamentele keuze rondom de inzet van AI: aanpassen of achteropraken. Daarom is het ons doel om een verhelderend beeld te schetsen van AI in het Bid Management domein.

Connect: AI in Bid Management: De vraag is niet “of?” maar "wat” en “hoe”!!
Jonas Deprez
Ask Donna

In deze korte introductie deelt Jonas voorbeelden van hoe field sales teams vandaag al ondersteund worden door tools als Donna. Daarna opent hij het gesprek: waar zien je vandaag kansen om AI te gebruiken om je salesmensen sterker te maken — zonder in te boeten op menselijkheid en vertrouwen in het verkoopproces?

Connect: AI als persoonlijke assistent voor elke verkoopsmedewerker
Maartje Vennema
Moderator

Moderator
Bouke Vlierhuis
Moderator

Moderator
Charles Boutens
uman

In deze workshop leren salesprofessionals hoe ze sterke, empathische outbound kunnen voorbereiden. Ze ontdekken eerst de best practices rond voorbereiding, haakjes, pain points en personalisatie — en leren daarna hoe AI hen helpt om dit sneller en consistenter te doen, zonder in te boeten op authenticiteit.

Workshop: Prospectie op schaal: AI inzetten zonder je human touch te verliezen