Sprekers
Dit zijn de sprekers van Emerce New Sales
In deze lezing neemt Japke-d. Bouma je mee langs alle clichés over generaties, maar laat ze ook zien wat we daarmee moeten, wat generaties van elkaar kunnen leren, wat generaties met elkaar gemeen hebben, én wat de wetenschap over al die ‘verschillen’ tussen generaties te zeggen heeft.
In deze connect sessie ga je in gesprek over de uitdagingen die er binnen een grote organisatie zijn om sales tech te introduceren en hoe je laagdrempelig kan starten zonder grote IT-aanpassingen.
Waarom ziet die klant niet hoe briljant jullie voorstel is? Hoe kan het dat de concurrent met een minder goede propositie de deal dan wél krijgt? En het belangrijkste: Wat kun je doen (en laten) om de volgende keer de vloer aan te vegen met die concurrentie? Het antwoord op deze vragen is verrassend simpel. Maar zoals Cruijff al zei: 'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'. Deze workshop leert je slimmer, scherper en overtuigender offertes schrijven. Next level offertes, dus.
Als keynote spreker deelt Malou Nellissen haar unieke inzichten over het blootleggen van wat droomklanten écht willen horen, het geven van de 'sleutel' aan salesteams in plaats van deuren in te trappen, het blootleggen van de pijplijn die er al lang ligt, maar nog niet wordt gezien en het benutten van de kracht van conversatie in een wereld van oppervlakkige e-mailcommunicatie.
Wat de Big 5 onderwerpen zijn vertelt Danielle tijdens de talk. Maar één ding is zeker: als je deze vragen niet beantwoordt, doet je concurrent het wel.
Sales moet zich aanpassen en heeft volop kansen doordat tech helpt om het werk van de verkoper te versnellen. De belofte van AI is groot. Maar hoe verzilver je die kansen als salesleider? Hanneke geeft tijdens de keynote 'the future of sales is now' antwoord op de meest prangende vragen wat de nieuwe wereld van je vraagt.
In deze sessie leer je hoe je technologie optimaal inzet om sneller tot echte gesprekken met prospects te komen, zonder de valkuil van "meer salesmensen = meer omzet."
In deze sessie laat Marit Vervaart zien hoe je AI inzet als jouw persoonlijke copywriter. Ze deelt haar concrete aanpak om je schrijfproces soms wel 5x sneller te maken.
In deze interactieve sessie ontdek je hoe je de juiste keuzes maakt en of Tender Tech voor jou een hot of not is.
Wat Milou intuïtief ontdekte in haar werk, bevestigt Martijn met keiharde wetenschap: wie zijn klant écht begrijpt, wordt gekocht. Dit is geen marketinghype. Geen buzzwords. Dit is hoe de markt werkt.
Wat Milou intuïtief ontdekte in haar werk, bevestigt Martijn met keiharde wetenschap: wie zijn klant écht begrijpt, wordt gekocht. Dit is geen marketinghype. Geen buzzwords. Dit is hoe de markt werkt.
New sales vraagt om new marketing. Want die kleurloze propositie, ChatGPT-posts, waardeloze SEO-blogs en eindeloze formuliertjes op de website? Die gaan jou echt niet de leads opleveren die je nodig hebt om te groeien.
Stefan bespreekt samen met jou inzichten uit zijn recente benchmarkrapport. Ze analyseerden meer dan 70.000 LinkedIn-campagnes! Ontdek welke campagnes écht presteren, hoe je slim automatiseert zonder spammy te zijn, en wat goede percentages zijn voor connectieverzoeken en reacties.
Aan de hand van een concreet voorbeeld laten we zien wat er gerealiseerd moet worden. AI-strategie: quick-wins en een integrale bedrijfsstrategie, gebruikmakend van al je huidige systemen in je organisatie.
Heb je AI nodig in Sales om voorop te blijven lopen? Het voor de hand liggende antwoord is "ja". Maar er verandert continue heel veel in tech. Meer tools, meer mogelijkheden, maar wat te kiezen en wat is de impact voor de medewerkers.
Aan de hand van een concreet voorbeeld laten we zien wat er gerealiseerd moet worden. AI-strategie: quick-wins en een integrale bedrijfsstrategie, gebruikmakend van al je huidige systemen in je organisatie.
Tijdens Emerce New Sales is zij dagvoorzitter. En hoe vaak kom je een dagvoorzitter tegen die jouw vak echt snapt? Reken maar dat zij je mee gaat nemen op een reis door de toekomst van sales.
In deze Connect Sessie laat Jan aan de hand van concrete praktijkcases zien hoe AI-avatars de salespraktijk veranderen.
Terwijl de werkdruk steeds toeneemt en winkansen onder druk staan, worden sales leaders geconfronteerd met een fundamentele keuze rondom de inzet van AI: aanpassen of achteropraken. Daarom is het ons doel om een verhelderend beeld te schetsen van AI in het Bid Management domein.
Terwijl de werkdruk steeds toeneemt en winkansen onder druk staan, worden sales leaders geconfronteerd met een fundamentele keuze rondom de inzet van AI: aanpassen of achteropraken. Daarom is het ons doel om een verhelderend beeld te schetsen van AI in het Bid Management domein.
In deze korte introductie deelt Jonas voorbeelden van hoe field sales teams vandaag al ondersteund worden door tools als Donna. Daarna opent hij het gesprek: waar zien je vandaag kansen om AI te gebruiken om je salesmensen sterker te maken — zonder in te boeten op menselijkheid en vertrouwen in het verkoopproces?
In deze workshop leren salesprofessionals hoe ze sterke, empathische outbound kunnen voorbereiden. Ze ontdekken eerst de best practices rond voorbereiding, haakjes, pain points en personalisatie — en leren daarna hoe AI hen helpt om dit sneller en consistenter te doen, zonder in te boeten op authenticiteit.