Workshop: AI-strategie: quick-wins èn een integrale bedrijfsstrategie
Hoe integreer je AI tools in je huidige werkprocessen en wat is daar de impact van?
Aan de hand van een concreet voorbeeld laten we zien wat er gerealiseerd moet worden. AI-strategie: quick-wins en een integrale bedrijfsstrategie, gebruikmakend van al je huidige systemen in je organisatie.
Hoe voorkom je nu een wildgroei aan tools, 6 tools hier, 2 tools daar? Daarom focussen wij op een integrale bedrijfsstrategie. Om op korte termijn winst te behalen en op lange termijn een gedegen plan te hebben.
Opdracht: Kijk naar je eigen organisatie. We houden de next level sales funnel op het scherm. Welke toepassingen heb je of zou je willen hebben, en welke koppelingen, knelpunten zie je met de huidige systemen die je hebt, zoals je webshop, CRM, webshop. Welke uitdagingen loop je tegenaan om dit te integreren?

Lewis Jansen
Lewis is een zelfstarter! Na een corporate omgeving in de financiële sector, ABN AMRO en Deloitte, heeft hij zich toegelegd op Ai inzetten als versneller voor groei, rendement en toekomstbestendigheid.
Als founder van Gaide gelooft hij in de kracht van AI als katalysator voor positieve verandering. Organisaties helpen met slimme AI-oplossingen en automatiseringen zodat medewerkers en middelen vrijgespeeld worden voor werkzaamheden die er ècht toe doen.
Met Sales Improvement AI & Data verkoopresultaatverbeteringen realiseren door complexe technologie vertalen naar praktische toepassingen. Technologie is geen doel, maar een krachtig middel om jouw organisatie efficiënter en toekomstbestendig te maken.